צוות שירות הלקוחות שלנו מספק מידע והדרכה על תוכניות ופעילות המועצה הבריטית.
אין חיוב על פנייה לצוות שירות הלקוחות, עם זאת, חלק מהמוצרים והשירותים של המועצה הבריטית שעליהם אנחנו מספקים מידע או ממליצים, כרוכים בתשלום.
כיצד להגיש תלונה על מעשים חמורים?
השתמשו ב-Safecall כדי לספר לנו אם הייתם עדים או חוויתם מעשים על ידי המועצה הבריטית, או עובדיה, אשר:
-
משפיעים על בטיחותם של ילדים או מבוגרים מאוכלוסיות מוחלשות
-
מהווים הטרדה
-
עשויים להוות הונאה.
אין לפנות ל-Safecall בגין התלונה על עיכובים בהחזר כספי, או סידורים רגילים או פרוצדורות של מבחנים. אנא השתמשו בתהליך הגשת התלונות שבראש עמוד זה. הדבר יאפשר לנו לשים בראש סדר העדיפויות את הבעיות המשפיעות על בטיחותם של אנשים, ולנהל את תלונתכם תוך זמן קצר.
Safecall הינה מערכת עצמאית וחסויה בה תוכלו לדווח על חששותיכם. היא זמינה בכל העולם במגוון שפות.
ביכולתכם ליצור קשר עם Safecall טלפונית או באמצעות טופס מקוון. עם הבחירה לפנייה אנונימית.
אנו מעריכים את דעתכם.
ה-British Council מחויבים למתן שירות איכותי, נגיש ובעל שקיפות. אנו מקווים להעניק לכם חוויה מצוינת בעת ההתקשרות איתנו. אנו נשמע לשמוע הערות והצעות לשיפור השירות בעת ההתקשרות עימנו, או בעת השימוש בכל אחד מן המוצרים או השירותים שאנו מספקים.
אנו מודעים לכך שלעתים דברים יכולים להשתבש, ולשם כך קיימת מדיניות פניות הציבור שלנו. אם יש לכם הערה או תלונה שברצונכם להגיש, הנכם מוזמנים ליצור קשר, כל פנייה תסייע לנו בלמידה מטעויות ושיפור איכות השירות.
כיצד אנו פועלים
אנו מתייחסים ברצינות וללא משוא פנים לכל תלונה באשר היא, ללא קשר למקום מושבכם בעולם או לאמצעי יצירת הקשר עמנו . אנו שואפים לאשר את קבלת תלונתכם תוך שלושה ימי עבודה, ומציאת פתרון מקיף תוך עשרה ימים. במקרים מורכבים יותר, או אם תלונתכם מועברת לדרגים גבוהים יותר (כמפורט בסעיף "הטיפול בתלונתכם"), אנו נציין בעת השיחה עימכם כי תיתכן הארכה בזמן הטיפול בפנייה.
אנו שואפים לפיתרון בעיות במהירות ובהגינות. אנו נדאג לספק הסבר על סיבת השיבוש, ונפעל לתיקונו.
לעתים, כל שאנו יכולים לעשות הוא להתנצל על מצבים מסוימים, עם זאת, אנו נלמד מן המשוב שלכם כדי להמליץ על שיפורים בעתיד.
איך להגיש תלונה?
להגשת תלונה יש לעשות זאת באמצעות הדואר האלקטרוני, מכתב או בטלפון, אולם אנו מעודדים אתכם להגיש את תלונתכם בכתב ככל שהדבר אפשרי. כל תלונה חייבת להיות מוגשת תוך 90 יום מן התאריך שבו התרחש האירוע, או התאריך שבו נודע לכם על הבעיה.
מחוץ לבריטניה
צרו איתנו קשר בישראל
בבריטניה
צרו קשר עם שירות הלקוחות של המועצה הבריטית בבריטניה:
טלפון
+44 (0)161 957 7755
דוא"ל: השלימו את הטופס המקוון ב- www.britishcouncil.org/contact
כתבו ל:
British Council Customer Service UK, Bridgewater House, 58 Whitworth Street, Manchester M1 6BB, UK
אנא שימו לב שאנו יכולים לדון במידע אישי ולטפל בתלונות המוגשות על ידי הלקוח בלבד. לדוגמה, מועמד למבחן או נציג מאושר של ארגון המעורב בתוכנית של המועצה הבריטית.
ייתכן שתרצו שצד שלישי יפעל מטעמכם, למשל, אדם אחר או ארגון כלשהו. צדדים שלישיים עשויים לכלול גם ארגוני ייעוץ, אנשי מקצוע כגון עורכי דין או מורים, או בני משפחה וחברים. בהינתן מצב זה, יש לספק הסכמה בכתב. מידע נוסף בנושא זה ינתן בעת השיחה עימנו.
הטיפול בתלונה
מטרתנו היא הנעקת פתרונות לבעיות כבר בפנייה הראשונה. נציג השירות ישאף להעניק פתרון לפנייה ככל הניתן, אך ייתכן שהוא או היא יצטרכו ליצור קשר עם עמיתים אחרים בכדי לעשות זאת.
ישנם מקרים שבהם תקבלו את תשובתכם מן האדם או המחלקה האחראים על היבט מסוים בפנייתכם. במקרים הנדירים של פנייה בעלת אופי חמור, במידה ולא תהיו מרוצים מהטיפול ניתן יהיה לערער להעלות את הבעיה בפני דרג גבוה יותר. עוד פרטים בנוגע לכך יינתנו בעת הטיפול בתלונתכם.
פתרונות
העיקרון הכללי שמנחה אותנו הוא שיש לסייע לכל פנייה, ובמידת האפשר, לתקן את השיבוש שנעשה.
מטרתנו היא לספק פתרונות מעשיים ככל שהדבר אפשרי. כשהעניינים משתבשים, מטרתנו היא:
-
להתנצל בכנות ולקחת אחריות.
-
להכיר במה שהשתבש ולהסביר מדוע זה קרה.
-
להשתדל לתקן את המעוות ללא דיחוי.
-
להפיק לקחים מתלונתכם כדי לשפר את השירות שלנו.
סודיות
תלונתכם תטופל בסודיות מוחלטת, בהתאם למדיניות אבטחת המידע והפרטיות הגלובלית שלנו. מידע עליכם ישותף באופן פנימי, ורק במידה הנחוצה לצרכים מחקריים. אנו נחשוף את המידע שלכם לצדדים שלישיים אך ורק בהסכמתכם, או אם נידרש באופן חוקי לעשות זאת.
על פי חוק הגנת הנתונים הבריטי, יש לכם הזכות לבקש העתק מן המידע שאנו מחזיקים לגביכם, וכן יש לכם זכות לבקש מאיתנו לתקן כל אי-דיוקים במידע זה.
למידע נוסף בנושא זה, אנא צרו איתנו קשר או בקרו באתר שלנו: www.britishcouncil.org/privacy
בדיקה חיצונית
אם תלונתכם היא בעלת אופי חמור במיוחד והגיעה לדרג הפנימי הגבוה ביותר שלנו, ובמידה וקיימות חוסר שביעות רצון מהטיפול, אנו נספק לכם מידע על אופן הגשת המקרה שלכם לחקירה על ידי גוף בדיקות עצמאי משלנו. להלן, תוצאות בדיקה שנערכה לאחרונה.
נגישות
אם אין ביכולתנו לספק מענה ישיר על כל שאלה, אנו נפנה אתכם למישהו בארגון שיוכל להשיב לכם. אם יש לכם שאלה ספציפית אך לא יודעים עם מי לדבר, ביכולתנו לקשר אותך עם האדם או הצוות הנכונים. הצוות שלנו מיומן בשימוש באנגלית נגישה לכל, ואנו שואפים להפוך את המידע שאנו מספקים לברור ככל האפשר. ביכולתנו גם לתת מידע בפורמטים מיוחדים, כגון בכתב ברייל, אם הדבר נדרש.